Monday, 19 December 2011

LoVe


masa darjah 6 aku minat kat mamat tu (capital'S) tiap hari aku datang awal kat sekolah . aku selalu tengok dia kat tingkap . sweet la budak tuu . tp aku hanya mampu tengok dari jauh je . dalam kelas aku sembang biasa2 ja dgn dia . aku tk ckp pun dkat dia yg aku suka kat dia . bila dah abis sekolah aku dah tk dpt tgk dia dah . lepas 3taun tk jmpa  tba2 aku terserempak dia dekat town . tk byk berubah punn . aku cuba nk tegur dia tp aku takut . tapi masa tu dia dah tak kenal akuu . lau dia kenal mesti dia tegur kan  .

#my story for today

No comments:

Post a Comment