Wednesday 21 December 2011

Aku Adalah Aku

saya tk secantik kamu semua . saya tk HOT . saya cuma insan yang biasa . saya tak pandai bergaya . saya cuma nak jadi diri saya sendiri saja . biar la orang nak kata saya ni apa pun . asalkan saya jadi diri sendiri . bukan jadi orang lain . biar di pandang hina di mata masyarakat . jangan dipandang hina di mata ALLAH SWT. memang di mata orang saya di anggap minah kampung . so . salah ka jadi budak kampung . ada setengah orang tk mengaku asal dri kampung . walaupun skrg sy tinggal di bandar saya tk lupa asal usul sy . saya tk suka hipokrit . biar semua tau perangai kita yg sebenarnya . biar pakaian kita kolot janji hati baik . tk mengata belakng2 . cakap depan2 teros . biar mulut busuk tapi hati tk busuk . jgn mulut manis tapi hati busuk . saya tak suka berpura2 untuk dapatkan perhatian org ramai . saya bahagia dengan diri saya sendiri





  • .


    No comments:

    Post a Comment